8.Returul/schimbul  produselor.

 

Returul trebuie anuntat telefonic.Nu se vor accepta colete a caror procedura de retur nu a fost aprobata in urma discutiei telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi  trimis numai printr-o firma de curierat rapid catre noi, dupa ce a fost ambalat in mod corespunzator, in ambalajul original,  costul transportului de retur fiind suportat de catre client, conform legislatiei in vigoare.

 

-Conform legislatiei in vigoare, produsele din piele realizate pe comanda NU POT FI RETURNATE.

            9.GARANTIA PRODUSELOR.

 

Modalitati graduale de asigurare a garantiei, conforme cu legislatia in vigoare:

1. repararea produsului;

2. inlocuire produsului daca acesta nu poate fi reparat cu un produs identic sau, daca nu este posibil, cu un produs similar, cu acordul clientului;

3.Restituirea contravalorii produsuluI.

In situatia in care produsul prezInta un defect, in perioada de garantie, respectivul articol se trimite prin curier rapid la sediul Stilconfort Sibiu – pentru constatare. La solicitarea garantiei este necesara trimiterea produsului in ambalajul original, impreuna cu etichetele cu care a fost livrat produsul si certificatul de garantie in original. Costul transportului este suportat de catre client.

In perioada imediat urmatoare , un operator va lua legatura cu dvs., si va va comunica rezultatul constatarii. In situatia existentei unui defect de fabricatie sau aparitiei unui defect care tine exclusiv de producator,  produsul  va fi reparat /inlocuit In termenul legal de maximum 15 de zile.Costul transportului produsului reparat catre client este suportat de catre acesta.